poniedziałek, 4 lipca 2011

Humektan

Przeglądając wątki o podkładach mineralnych często napotykałam tajemniczą dla mnie wcześniej nazwę Humektan.
I tylko dlatego postanowiłam sama spróbować kremu, którego nazwa cały czas chodziła mi po głowie.

Krem zamówiłam w aptece ponieważ nie mogłam go znaleźć "od ręki".

Jest to krem nawilżający na bazie wody (dostępne są dwie pojemności moja tuba ma 100 ml). Koszt kremu to około 18 pln (apteka stacjonarna - pierwsza, lepsza, w której farmaceuta zaproponował,że po prostu zamówi mi ten krem).
Właściwie powinnam przejść do rzeczy.
Krem nawilża,ale jednocześnie nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Szybko się wchłania, nie podrażnia, nie uczula, nie zapycha, jest bezzapachowy.
Ogólnie dobrze współpracuje z podkładami, które stosowałam.
Jeżeli chodzi o kwestię nawilżenie to nie można w tym wypadku oczekiwać jakiegoś spektakularnego efektu,ale jeśli ktoś ma skórę w dobrej kondycji to ten krem z pewnością taki stan podtrzyma.
Będzie to doskonały produkt dla osób, które mają cerę normalną, tłustą.
Dla osób ze skórą suchą lub mieszaną w kierunku suchej krem może nie mieć wystarczających właściwości nawilżających.
Moim zarzutem jeżeli chodzi o ten krem jest brak filtra,ale z drugiej strony dzięki temu wchłania się naprawdę dobrze (gdyby posiadał filtr siłą rzeczy musiałby zostawiać na skórze choćby delikatną powłokę).
Nie mam większych zarzutów co do tego kremu,ale warto pamiętać, że jest to krem przeznaczony na cieplejsze miesiące ponieważ zawiera dużą ilość wody (ok. 80%).
Ogólnie dobry produkt i myślę,że warto go mieć ponieważ jak opisuje go producent jest to krem podstawowy.

Lin do produktu tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty