czwartek, 12 stycznia 2012

ochrona od AA

Antyperspirant AA Sensitive.

Dane techniczne:

Aplikator: w kulce

Cena: 9,90

Pojemność: 50 ml

Zapach: bezzapachowy

Obietnice producenta:

Antyperspirant przeznaczony dla osób ze skórą wrażliwą, skłonna do alergii. Chroni przed poceniem 24h. Nie zawiera alkoholu, prabenów i alergenów oraz jest bezzapachowy.

Moja opinia:

Zacznę od tego,że kupiłam ten antyperspirant ponieważ jest bezzapachowy.

Nie zawiera alkoholu więc swobodnie mogłam go stosować zaraz po depilacji i nie było tego nieprzyjemnego uczucia pieczenia. Nic mnie nie podrażniało,a brak zapachu działał na korzyść bo nie mieszał mi się z perfumą, którą uzywałam danego dnia.
Teraz jednak najważniejsza kwestia. Antyperspirant zasycha w takim normalnym czasie na skórze. Nie od razu,ale też nie trzeba długo czekać - jednak jeżeli dokładnie nie wyschnie możemy mieć uczucie takiej lepkości pod pachami. Co do ochrony przed przykrym zapachem spełnia swoja rolę w 100%,a jeżeli chodzi o ochrone przed potem nie mogę sie przyczepić ponieważ nie miałam niespodzianek w postaci mokrych plam na bluzce pod pachami jednak w mocno stresowych sytuacjach (nie należę do osób które mają problemy z nadmierna potliwością) miałam uczucie takiej właśnie wilgotności/lepkości pod pachami i to było troszkę niewygodne.

Ogólna ocena w skali 1-5: to będzie 4- (właśnie za to uczucie lepkości)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty