czwartek, 12 stycznia 2012

Ziaja Pro... maska nawilżająca


Ziaja Pro. Maska nawilżająca z glinką żółtą.
Program oczyszczający do cery suchej i normalnej.

Dane:
Cena: ok.12 (kupiłam na targach - promocja), cena regularna: ok. 25 zł

Pojemność: 200 ml

Opakowanie: Plastikowy słoiczek

Substancje aktywne: 5% glinki żółtej,alantoina, prowitamina B5

Obietnice producenta:
Maska ma oczywiście nawilżać, chronić przed utratą wody,zmniejszać powierzchniowe napięcie naskórka, zapewniać zdrowy koloryt.

Moja opinia:
Zapach: przyjemny, nie nachalny, kojarzy mi się z kokosowym,ale to nie jest kokos
Konsystencja: gęsta, kremowa
Działanie: Maska przy regularnym stosowaniu poprawia stan cery. Skóra jest rzeczywiście bardziej nawilżona, miękka i faktycznie napięcie naskórka likwiduje. Delikatnie poprawia koloryt,ale w tej kwestii nie spodziewajmy się cudu bo efekt nie utrzymuje się długo.
Zmywanie: Pod wpływem ciepłej wody można ją usunąć z twarzy tylko dłońmi i choć jestem zwolenniczką gąbeczek do zmywania masek to przy tej masce nie używam niczego.
Maska nie podrażnia i nie uczula mojej i tak wrażliwej skóry, która w ciąży stała się jeszcze bardziej wrażliwa.

Wydajność: nie mogę jej tutaj obiektywnie ocenić ponieważ maskę nakładam bardzo grubą warstwą i jej sobie nie żałuje,ale mam ja od tamtego roku i jak na razie zostało mi jeszcze pół opakowania.
Dodatkowym plusem jest fakt,że w składzie maski mamy dużo składników zaaprobowanych przez Ecocert.
Skala ocen 1-5: moja ocena: 4 (ze względu na to,że troszkę kosztuje,a nie jest dostępna w sklepach więc często dochodzą koszty przesyłki).

Link do KWC na wizażu: tutaj
Info ze strony Ziaji o tym co zawiera glinka żółta: TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty