poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Alterra ... natural spray ;) powiało świeżością ;)

Uwielbiam cytrusy !!
Nie tylko w formie przekąski, ale także jako zapach na mojej skórze.
Będąc jakiś czas temu na zakupach w Rossmannie miło się zdziwiłam …
W oko wpadła mi taka mała, niepozorna buteleczka, która stała na półce z perfumami…
Do rzeczy !!!

Woda perfumowana, Alterra, Natural Spirit

Cena: 16,90 (dostępna tylko w Rossmannach)

Pojemność: 30 ml

Opakowanie: mała buteleczka z matowego szkła z atomizerem

Opis producenta: Witalizujący i orzeźwiający zmysły zapach. Świeży powiew czystej natury z olejkami eterycznymi z limetki, cytryny i pomarańczy.
Produkt nie zawiera:
- syntetycznych: barwników, substancji konserwujących i zapachowych,
- silikonów, olejów mineralnych, emulgatorów
- składników pochodzenia zwierzęcego
Jest to produkt przeznaczony także dla Vegan (o czym świadczy znaczek na opakowaniu).



Moja opinia:

Zazwyczaj staram się unikać opisywania perfum, ale ten produkt tak przypadł mi do gustu, że nie mogłam sobie darować.

Atomizer: bardzo wygodny, rozpryskuje wodę w postaci równomiernej mgiełki.

Buteleczka: mała, poręczna, lekka – zmieści się do torebki nawet tej mniejszej ;)

Zapach: Limeta, cytryna i pomarańcza – taki typowo cytrusowy. Ja nazywam takie zapachy cytrynką ;) i je po prostu uwielbiam – właśnie za prostotę. Nie jest to zapach wyszukany, nie ma bukietu który rozwija się z upływem czasu, ale właśnie dlatego go lubię. Jest prosty i świeży i nic więcej tutaj nie da się wykombinować.

Trwałość: Z tego co zauważyłam produkt o wiele lepiej utrzymuje zapach na materiałach (apaszki, ubrania) niż na skórze co może być minusem jednak dla takiej maniaczki jak ja nie stanowi to problemu.
Oczywiście uczciwie mówię, że zapach nie jest trwały i trzeba kilka razy w dzień użyć wody, żeby było ją czuć … tak więc jeżeli ktoś szuka trwałego zapachu to z pewnością powinien sobie darować ten zakup.

Dodatkowo mogę powiedzieć, że woda nie uczula i nie podrażnia skóry – co jest jak najbardziej na plus.

Produkt polecam maniaczkom typowo cytrusowych, ale jednocześnie prostych zapachów, które są w stanie wybaczyć to, że woda nie trzymuje się zbyt długo na skórze.
Ogólna ocena:3+/5
Jednak produkt będzie gościł na mojej półce dopóki nie znajdę czegoś o takim cytrusowym zapachu, ale bardziej trwałego.
Pozdrawiam wszystkie cytrusowe maniaczki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty