sobota, 22 października 2011

Eveline, czyli ratunek dla moich dłoni ;)

Szczególnie jesienią i zimą dopada mnie problem z przesuszoną skórą dłoni,a do tego ma ona taki niezdrowy koloryt co zawsze mnie denerwowało,a kremy do rąk drażniły mnie tym,że zostawiały film, który przeszkadza mi w ciągu dnia.
Kilka tygodni temu pojawił się na półce w mojej osiedlowej drogerii krem i jakoś skusiłam się.

Krem Glicerini Bio z kozim mlekiem, wit. E i masłem Karite.

Zapewnienia producenta:
Jest to krem -maska. 5w1, który intensywnie nawilża,głęboko odżywia,regeneruje, rozjaśnia przebarwienia, wzmacnia paznokcie, ma doskonale wchłaniającą się formułę.

 Cena: 4,90

Pojemność: 100 ml

Zastosowanie: jako krem,albo maska do dłoni
Po pierwsze skoro maska myślałam,że krem będzie miał bogatą konsystencję,a on jest stosunkowo lekki.
Zapach jest po prostu obłędny,ale nie nachalny.
Krem naprawdę szybko się wchłania i już mała jego ilość wystarczy,żeby skóra dłoni nie była tak napięta.
Dobrze nawilża skórę, która po użyciu jest miękka,a jednocześnie nie pozostawia na skórze tłustego filmu.
Myślę,że będzie to mój kolejny ulubieniec.

W skład serii wchodzą jeszcze dwa kremy:
- glicerynowy, skoncentrowany krem do rąk i paznokci Bio Aloes + masło karite,
- glicerynowy skoncentrowany krem do rąk i paznokci Bio oliwka + masło karite,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty