sobota, 22 października 2011

Obiecane recenzje. cz. I

Miałam długą przerwę,ale mam nadzieję,że wrócę na dobre mimo tych wszystkich zmian, które zaszły ;)
Jednak do rzeczy.
Na pierwszy ogień pójdzie podkład Maybelline SuperStay24h.

Obietnice producenta:
Długotrwały podkład z technologią Micro-Flex,która dopasowuje się do mimiki twarzy.

Cena: 38 pln (w osiedlowej drogerii)

Moja opinia:
Przede wszystkim plus za SPF 19 (myślę,że dla osób, które stosują kremy z filtrem i nie opalają się jest to dobry podkład miejski pod względem filtrów).
Jeżeli chodzi o jego trwałość to na mojej twarzy utrzymuje się swobodnie cały dzień czyli do 10 h (staram się dłużej nie nosić makijażu na twarzy).
Podkład dobrze współpracuje z kremami,a także dobrze rozprowadza się palcami,gąbeczką czy pędzlem. Nie tworzy smug, nie podkreśla zmarszczek,ale jeżeli jesteście posiadaczkami cery suchej może podkreślać suche skórki.
Nie oczekujmy matu ponieważ nie jest to podkład matujący,ale po przypudrowaniu ładnie trzyma w ryzach i można nim skontrolować naprawdę delikatne błyszczenie skóry.
Krycie zaliczam do średnich i takie mi w zupełności wystarczy jedyne na co trzeba uważać, to ilość ponieważ wystarczy go bardzo mało,a większe ilości dają nienaturalny sztuczny efekt.
Podkład ciemniał mi na twarzy tylko przy jednym kremie więc polecam najpierw wypróbować (zawsze można ładnie się uśmiechnąć i zapytać o próbkę).
Podsumowując. Dobry podkład w średnim przedziale cenowym,ale też łatwo dostępny. Wart wypróbowania,ale nie działa cudów.

Mój kolor to 010 IVORY
Mam jasną cerę,ale podkład ładnie wygląda na skórze. Ma lekko różowawe zabarwienie, które na mojej twarzy daje efekt rześkiej, wypoczętej skóry,a to lubię !!

Jeżeli chodzi o opakowanie to - mamy szklaną buteleczkę z pompką, która troszkę się brudzi,ale ilość dozowanego podkładu wystarcza na pokrycie twarzy więc myślę,że jest naprawdę ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty