piątek, 24 sierpnia 2012

GlySkinCare - recenzja



 GlySkinCare, SuperSunblock, Moderate Sun Protection Produkt, SPF 30

Krem ochronny do twarzy.

Pojemność: 40ml – ważny 6 miesięcy od otwarcia

Opakowanie: Tubka z miękkiego plastiku w kartonowym opakowaniu

Zapewnienia producenta: Krem ochronny do twarzy, który zapewnia nam ochronę przed promieniami UVA i UVB. Krem jest nie zawiera PABA.
Produkt zawiera – benzophenone-3

Cena: ok. 42 zł

Konsystencja: typowo kremowa

Zapach: delikatny kremowy jak dla mnie i nie trzymuje się na skórze

Działanie: Krem nie bieli mimo zastosowania słusznej warstwy – przyznam szczerze,że to chyba pierwszy filtr który nakładam w odpowiedniej ilości.
Nie podrażnia i nie uczula okolic oczu (a mam wrażliwe). Dobrze nawilża choć nie wiem jak sprawdzi się u osób ze skórą suchą ponieważ ja mam mieszaną i dla mnie nawilżenie jet wystarczające. Dodatkowo nie powoduje nadmiernego świecenia, nie zapycha. Świetnie współgra z podkładami i według mnie nadaje się pod makijaż.


Moja opinia: Jak dla mnie jest to naprawdę SuperSunblock i w pełni zasługuje na swoją nazwę.
To co może niepokoić to benzopheone-3 (organiczny składnik pochodzenia chemicznego) który negatywnie (według wielu badań) wpływa na naszą gospodarkę hormonalną.
Jest to stosunkowo tani pochłaniacz promieni UV, ale mam nadzieję, że producent rozważy zmianę tej substancji na inną nawet jeżeli skutkiem będzie wyższa cena kremu. Filtr naprawdę przypadł mi do gustu jednak nie chciałabym zatruwać swojego organizmu i powiem tak – odkupię produkt, jeżeli producent w trosce o swoich klientów zrobi coś z tym składnikiem.
Jeżeli chodzi o inne wady to dla niektórych na pewno będzie to cena i słaba dostępność w aptekach w mniejszych miejscowościach, ale w końcu od czego mamy Internet ;)

Ogólna ocena: 4/5

GlySkinCare, Gly Masque – maseczka nawilżająca


Obietnice producenta: Maseczka zawiera 3% kwas glikolowy – przez co ujędrnia, wygładza i orzeźwia twarz. Zmiękcza i wygładza skórę – także wokół oczu. Efekt nawilżenia utrzymuje się do 24h. Jest dobrze tolerowana przez osoby borykające się z trądzikiem.
Maska jest trzecim krokiem w programie pielęgnacyjnym tej firmy.

Pojemność: 50g

Opakowanie: Tubka z miękkiego plastiku w kartonowym opakowaniu (tubkę przy końcówce produktu możemy swobodnie rozciąć ponieważ plastik jest naprawdę miękki)

Cena: ok. 59,00 zł

Konsystencja: lekka, kremowa

 Zapach: bezzapachowa

Działanie: To o czym wspomnę na początku – w tubce maska jest bardzo rzadka – można usłyszeć takie „chlupotanie” – jednak producent przed użyciem radzi wstrząsnąć. Faktycznie wtedy maska ma postać lekkiego, delikatnie wodnistego logionu (nie wiem jak to trafniej określić) w kolorze cementu ;)
Maska dobrze się nakłada, nie podrażnia i nie uczula. Maska po zmyciu (zmywałam dłońmi bez użycia gąbeczki i zmyła się naprawdę szybko) pozostawiła skórę naprawdę solidnie miękka i nawilżoną i taką promienną. Efekt rzeczywiście jest natychmiastowy. Skóra wygląda o niebo lepiej niż przed nałożeniem maski.
Producent wspomina, że możemy nałożyć makijaż bezpośrednio po życiu maski – ja jednak za każdym razem o tym zapominałam i nakładałam krem ;)
Moim zdaniem obietnice producenta zostały spełnione, efekt jest natychmiastowy więc będzie to idealna maska przed większym wyjściem.
Małym minusem może być dostępność i cena, ale to są kwestie indywidualne.

Ogólna ocena: 5/5




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty