czwartek, 15 marca 2012

Szybka recenzja Maski czekoladowej od Montagne Jennese

Maska czekoladowa od Montagne Jennese…

Cena: 5,99 (osiedlowa drogeria)

Pojemność: 20g

Obietnice producenta: Maska ma nawilżać i leczyć skórę oraz oczyszczać pory. Cera po użyciu powinna wyglądać zdrowo, czysto, być wypoczęta i zrelaksowana.
Maseczka zawiera masła shea i kakaowe.

Moja opinia:

Zapach: Maska pachnie jak produkt czekoladopodobny, ale nie jest to zły zapach.

Konsystencja: Maseczka jest bardzo gęsta przez co wystarczyła mi na tylko jedną aplikację, a zazwyczaj takie maski wystarczają mi na dwa razy o ile nie nakładam też na szyję i dekolt.

 Działanie: Maseczkę trzymamy na skórze 10-15 minut, albo aż zaschnie. Kiedy ją nałożyłam nie wywołała jakiejkolwiek nieprzyjemnej reakcji jednak bardzo szybko wyschła na buzi.
Po zmyciu miałam nieprzyjemną niespodziankę ponieważ skóra była zaczerwieniona i zaczęła troszkę piec wiec możliwe, że coś mnie w tym produkcie uczuliło. Sama maska zmywa się dobrze, nie rozmazuje się po twarzy i można ją zmyć nawet dłoni bez używania gąbeczek czy innych akcesoriów.
Jak dla mnie jest to produkt nie wydajny ponieważ poprzez swoją gęstość wychodzi, że maska wystarcza tylko na jedno użycie, a znam produkty w niższej cenie, które są o niebo lepsze.
Co do obietnic producenta: maska rzeczywiście delikatnie oczyszcza pory, ja jednak nie zauważyłam nawilżenia i ukojenia skóry. Być może był to efekt tego,że jakiś  składnik mnie uczulił, gdyż tak jak pisałam mimo, że nie odczuwałam żadnego dyskomfortu w czasie gdy maska była na twarzy to po zmyciu skóra była zaczerwieniona i na pewno nie wyglądała na wypoczętą.
Nie polecam jej dla osób o skórze wrażliwej czy skłonnej do alergii. Dla mnie jest to drogi produkt, który mało robi, ale dość przyjemnie pachnie …
Ogólna ocena: 3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty