piątek, 24 czerwca 2011

Garnienr Mineral Invisiclear vs. Rexona Crystal Clear Pure

Porównanie dwóch łatwo dostępnych antyprespirantów w kulce.

Na początku zaznaczam,że nie mam problemów z nadmiernym poceniem - jednak antyprespirant jest dla mnie koniecznością w pielęgnacji.
Moja praca ma charakter fizyczny więc tym bardziej cenię sobie 100% ochronę.
Długo byłam wierna Rexonie, która bardzo dobrze chroni przed potem, nie brudzi jakoś mocno ubrań,ale potrafi zostawiać delikatne ślady na ubraniach. Na uwagę zasługuje fakt,że "kulka" nie zawiera alkoholu przez co może być stosowana nawet po depilacji bez obaw,że podrażni nasza skórę. Dodatkowo podoba mi się to,że szybko wysycha,nie pozostawia lepkiej warstwy po wyschnięciu i nie zbiera się na skórze w postaci takich białych placków.
Opakowanie jest wygodne,a kulka się nie zacina.
Pojemność to 50 ml i wydajność przy codziennym stosowaniu to około 3 miesięcy.
Koszt to od 7 do 9 pln.
Jedynym zarzutem  pod adresem tego produktu może być to,że potrafi brudzić ubrania (ślady łatwo schodzą i nie są mocne,ale jednak są).
Link do recenzji znajdziecie tutaj

Teraz czas na Garnier Mineral Invisiclean.
Kupiłam bardziej z ciekawości niż potrzeby ;) i oto co zauważyłam.
Opakowanie - wygodne, kulka się nie zacina, nic się nie wylewa.
Zapach - nie do końca mi odpowiada jednak nie utrzymuje się długo na mojej skórze (zapach określiłabym jako zdecydowany,świeży).
Działanie - bardzo dobrze chroni przed potem i myślę,że w tej kwestii nie ma co się rozpisywać jeżeli coś działa to działa.
Wysychanie - tutaj mały minus ponieważ ta kulka schnie troszkę wolniej od Rexony (a rano zależy mi na czasie) i przez jakiś czas po aplikacji ma się wrażenie lepkości pod pachami, które po jakimś czasie znika
Kulka nie zostawia śladów i tutaj duży plus.
Jednak deo ma dla mnie jeden minus, który sprawia,że nie zawsze mogę używać tej kulki,a mianowicie alkohol,który jest na drugim miejscu w składzie,czyi jest go dość dużo,a przez to jeżeli się zapomnimy i użyjemy kulki po depilacji to... nie będzie nam miło niestety.
Jest to mały minus jednak dla mnie dość istotny ponieważ w przypadku mojej wrażliwej skóry zwiększa ryzyko wystąpienia podrażnień po depilacji.
Pojemność: 50 ml, cena: ok. 9-11 pln
Link do recenzji: tutaj

PODSUMOWANIE:
Jeżeli chodzi o: (w skali od 1 do 5)
- ochronę przeciw poceniu oba roll-on`y oceniam  na 5
- pozostawianie śladów Rexona 4, Garnier 5
- ogólną ocenę Rexona 5, Garnier 4,5

Przydatne linki:
antyperspiranty.com
wizażowe form o antyprespirantach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty