sobota, 25 czerwca 2011

Recenzja SAPONICS, FARMONA

Jakiś czas temu moje włosy na skutek wielu czynników były bardzo osłabione i szukałam czegoś co pomoże mi je trochę wzmocnić.
W ręce wpadł mi produkt firmy Farmona.
Dokładniej to Kompleks odżywczy do skóry głowy i bardzo delikatnych włosów SAPONICS.
Zużyłam 5 buteleczek tego specyfiku i myślę,że mogę już na jego temat się wypowiedzieć,a więc do rzeczy.
Opakowanie - szklana buteleczka z plastikowym korkiem i z dozownikiem (podobne można spotkać w aptecznych produktach typu wit.C).Jednak sam dozownik nie jest za dobry ponieważ ciężko wydobyć z niego produkt (na początku myślałam,że będzie po prostu odmierzał krople,ale tak się nie działo).
Butelka jest przezroczysta chociaż ostatnio widziałam,że buteleczki zostały zmienione na ciemne, brązowe (też szklane).Całość zapakowana jest w ciemnozielony kartonik.
Aplikacja -  tak jak wspomniałam, lekko utrudniona - musiałam potrząsać butelką nad głową,żeby coś z niej wyleciało. Po jakimś czasie po prostu przelałam produkt do buteleczki z atomizerem przez co aplikacja stała się znacznie łatwiejsza.
Najpierw psikałam produktem na wybrane partie i wcierałam w skórę głowy dłonią i troszkę produktu rozpylałam na całe włosy.
Wydajność - produkt przy stosowaniu dwa razy dziennie (rano i wieczorem) wystarczał na około 2 i pół tygodnia więc nie było tak źle (z tym,że ja nie stosowałam produktu na całą skórę głowy,ale na wybrane partie - zakola,czubek głowy i minimalne na całe włosy).
Działanie - wg mnie produkt wzmocnił włosy w tych miejscach gdzie był wcierany w skórę głowy. Jeżeli chodzi o spryskiwanie nim włosów to myślę,że jest to marnowanie specyfiku bo nie zauważyłam jakiejś poprawy.
W miejscach gdzie wcierałam produkt włosy są naprawdę mocniejsze,a dodatkowo pojawiły się małe krótkie włoski, więc obietnica producenta o przyspieszeniu odrost jest raczej spełniona.

Ogólnie dobry produkt do wzmocnienia włosów,ale tylko wtedy gdy sumiennie będziemy go wcierac w skórę głowy. Nie podrażnia i nie uczula. U mnie nie powodował obciążenia i szybszego przetłuszczania włosów.
Do wydajnych to on nie należy.
Za 100 ml produktu zapłaciłam 13,00 pln więc biorąc pod uwagę wydajność i pojemność to nie jest zbyt tani.
Jeżeli chodzi o dostępność to ja znalazłam ten produkt w zwykłej osiedlowej drogerii.
Dla mnie osobiści wart wypróbowania,ale jeżeli ktoś nie może go znaleźć to podobne działanie mają ampułki Radical dostępne w aptekach. (tej samej firmy)

wizażowe recenzje produktu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty