sobota, 25 czerwca 2011

Mój kolor ...

Miałam naprawdę dużo kolorów na włosach od blondu przez miedzany,aż do rudości (takich bardziej marchewkowych). Najczęściej farbowałam włosy u fryzjera,ale po jakimś czasie przez przypadek znalazłam kolor, w którym czuję się dobrze.
Od okołu półtora roku farbuję włosy tą farbą i o dziwo kolor z opakowania wychodzi bardzo zbliżony do tego na zdjęciu,a nigdy się z tym nie spotkałam przy o wiele droższych farbach.
Koszt to ok. 5 pln,ale trzeba tu zaznaczyć,że farba ma intensywny zapach, który do przyjemnych nie należy i dodatkowo nie posiada w opakowaniu żadnej odżywki.
Mi to nie przeszkadza po pierwsze dlatego,że do zapachu jako tako się przyzwyczaiłam,a odzywkę kupuję w dużym opakowaniu więc zawsze mam czym poratować swoje włosy.
Podstawowe pytanie, które mi się nasunęło przed pierwszym zakupem - czy ta farba niszczy włosy ? Na pewno - tak jak większość farb nie pozostaje obojętna dla naszych włosów,ale porównując ją do innych farba dostępnych w drogerii nie zauważyłam większej różnicy.
Jeżeli chodzi o kolor - to pomijając pierwsze dwa farbowania (gdzie pigment musiał się zagruntować) i wtedy farba schodziła dość szybko - teraz farbuję włosy mniej więcej po półtora miesiąca,a kolor naprawdę mało się wypłukuje i jestem z tego bardzo zadowolona.
Farba też nie podrażnia mojej skóry głowy,a tego bardzo się bałam.
Dla wszystkich posiadaczek siwych włosów (ja od dziecka miałam jakieś dziwne siwe pasma) - farba pokrywa siwe włosy.
link do recenzji farb joanny tutaj

Tutaj  wkleję zdjęcie koloru dwa dni po farbowaniu włosów i wygląda to mniej więcej tak. Za półtora miesiąca postaram się wkleić zdjęcie tuż przed ponownym farbowaniem,aby można było ocenić jak rzeczywiście wygląda ten kolor po takim czasie.

Dodatkowo przy farbowaniu zawsze zabezpieczam sobie czoło przy linii włosów,uszy i kark ponieważ włosy farbuję sobie sama.
Do zabezpieczenia  nadaje się każdy tłusty krem, wazelina czy po prostu oliwka jednak trzeba uważać,aby nie nałożyć preparatu na włosy ponieważ wtedy nie zafarbujemy ich w tym miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty